Panasonic KX-TEA308 - Centrala
analogowa
Wyposażenie:
3 linie miejskie analogowe,
8 linii wewnętrznych hybrydowych (możliwość podłączenia telefonów
analogowych lub hybrydowych telefonów systemowych).
/KX-TEA308/
Opis skrócony centrali analogowej
Idealny produkt dla małych
firm lub domowych biur, wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie
zaawansowania.
DISA z zapowiedzią, identyfikacja rozmówcy na aparatach analogowych i
systemowych, automatyczny transfer połączeń faksowych, port USB, modem do
zdalnego programowania, komunikaty i wydruki w j. polskim.
Użyteczne i efektywne
funkcje:
- 3 poziomy automatycznego operatora
Dzięki
usłudze 3-poziomowego automatycznego operatora (AA) abonent wywołujący może
zostać automatycznie skierowany do żądanego rozmówcy, naciskając
jednocyfrowy numer podany przez 3-poziomowy system zapowiedzi głosowych (OGM)
DISA bez potrzeby łączenia się z operatorem. Nagrywanie komunikatu
zapowiedzi tylko przez telefon systemowy.
- Identyfikacja abonenta dzwoniącego dla linii wewnętrznych
(potrzebna dodatkowa karta dla LM)
Centrala obsługuje funkcję identyfikacji abonenta dzwoniącego, która pozwala
użytkownikowi na odczytywanie danych abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach
analogowych telefonów jednoliniowych (ATJ) i analogowych telefonów
systemowych (ATS). Gdy numer telefonu abonenta dzwoniącego odpowiada jednemu
z numerów systemowego szybkiego wybierania, na wyświetlaczu pojawi się nazwa
przyporządkowana temu numerowi podczas programowania systemowego szybkiego
wybierania. Systemowe telefony z wyświetlaczami są w stanie odtworzyć dane
identyfikacyjne z 20 ostatnich połączeń (rejestr połączeń). Centrala oferuje
rejestr 300 ostatnich połączeń. Odpowiadanie na zapamiętane połączenia jest
łatwe i wygodne.
- Obsługa wiadomości SMS
- Wiadomości głosowe
(potrzebna dodatkowa karta poczty
głosowej)
Skrzynkę pocztową można dostosować do własnych potrzeb, nagrywając
zapowiedzi, które są odtwarzane, jeśli nie można osobiście odebrać
połączenia. Dzwoniący mogą pozostawić wiadomości bezpośrednio w prywatnej
skrzynce, umożliwiając przekazywanie osobistych informacji bez polegania na
ręcznych notatkach. Centra obsługi i grupy robocze mogą wykorzystywać obszar
ogólnodostępny do zapamiętywania wiadomości od abonentów dzwoniących, które
mogą być później odtwarzane przez operatora (menadżera).
Elastyczna i prosta rozbudowa dzięki opcjonalnym kartom rozszerzeń.
- Identyfikacja abonenta dzwoniącego na liniach miejskich
KX-TE82493 - karta
identyfikacji abonenta dzwoniącego
dla 3 linii zewnętrznych w standardzie FSK lub DTMF (opcja)
- Uproszczona poczta głosowa
KX-TE82492 - 2-kanałowa karta poczty głosowej (opcja)
- Obsługa domofonów/elektrozamków
KX-TE82460X - karta dwóch domofonów (opcja)
KX-T30865 - domofon
(opcja)
Efektywna obsługa połączeń:
- Równomierna obsługa połączeń z zapowiedzią (UCD)
- Przekierowanie połączeń (gdy zajęte/bez odpowiedzi/na linię miejską/"idź
za mną")
- Tryb dzienny/nocny/przerwa
- Połączenia alarmowe
- Konferencje 5-stronne
- Monitorowanie pomieszczeń
- Grupy numerów wewnętrznych
- Wybór rodzaju dzwonka
- Wiadomość oczekująca
Ekonomiczne zarządzanie kosztami:
- Rejestr połączeń SMDR
- Kod rozliczeniowy (opcjonalny/wymuszony)
- Elektroniczna blokada stacji
- Ograniczenie czasu połączenia
- Restrykcje połączeń
Proste programowanie, łatwa obsługa:
- Programowanie centrali poprzez oprogramowanie do zarządzania centralą
(port USB, RS-232) lub telefon systemowy
- Zdalne poprzez wbudowany modem
- Interfejs zasilania awaryjnego
KX-A227 - kabel zasilania awaryjnego (opcja) |