TELEKOM

Panasonic Philips Siemens Maxcom Swissvoice / Telefony bezprzewodowe Telefony przewodowe Telefony systemowe VOIPSklep internetowy SOTERIS.PL

 

Strona główna Regulamin / Polityka Cookies
Kontakt Reklamacje

Telefony Faksy Centrale Kopiarki Projektory RTV AGD Baterie Płyty Pamięci

+48 601 501 028  ■ +48 32 221 20 12  ■  +48 (32) 726 35 19  ■  9:00-17:30 Poniedziałek-Piątek sklep@telekom.com.pl

 
 

Autoryzowany Partner w zakresie sprzedaży urządzeń PBX Panasonic ■ Autoryzowany Dealer Brother ■ Lexmark Expert Partner ■ Dealer TOPCOM ■ Dell Registered Partner ■ Autoryzowany Dealer SwissVoice ■ Axtel Dystrybutor-Partner ■ Autoryzowany Partner Konftel ■ Autoryzowany Dealer Plantronics ■ Toshiba Business Partner ■ Autoryzowany Dealer DIGI ■ Dystrybutor SWITEL ■ Dealer RTX ■ Dealer Polycom ■ Dealer Dartel ■ Dealer Amacom ■ Dealer Maxcom ■ Dealer Motorola ■ Dealer Alcatel ■ Dealer Gigaset ■ Dealer Polycom

REKLAMACJE / ZWROTY

TELEKOM.COM.PL








 

Telefony telefony bezprzewodowe, przewodowe, systemowe, dodatkowe słuchawki, urządzenia rozszerzające zasięg

Sprzęt prezentacyjny
tablice samokopiujące, projektory, ekrany plazmowe

Zestawy Nagłowne / Słuchawki
zestawy nagłowne bezprzewodowe, słuchawki,
zestawy nagłowne przewodowe, bluetooth

RTV / AGD
telewizory, kamery, AGD, odtwarzacze, aparaty cyfrowe, sprzęt audio

Faksy / Drukarki / Kopiarki telefaksy, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki, kopiarki, materiały eksploatacyjne

Wagi
wagi sklepowe, wagi przemysłowe, wagi etykietujące, drukarki etykiet

Centrale centrale analogowe, centrale cyfrowe, karty rozszerzeń, telefony systemowe, bramki, urządzenia dodatkowe

 

 
 1. REKLAMACJE


Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy tylko mailowo na adres sklep@telekom.com.pl
W zgłoszeniu powinny znaleźć się informacje: nr faktury, nazwa/nazwisko klienta, opis usterki.
Zgłoszenie powinno zawierać informację na podstawie jakich zasad reklamacja ma być przyjęta (Gwarancja, Rękojmia, Ustawa Konsumencka itp).Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
 
 
 2. SERWISY GWARANCYJNE


PANASONIC


Wszelkie zgłoszenia, gwarancyjnych i odpłatnych napraw urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, drukarek,
central telefonicznych i telefonów sznurowych,
należy zgłaszać poprzez stronę
www.starfax24.pl, tel. 22 8394849
lub poprzez
infolinię - 801066800.
Wszelkie zapytania
biuro@starfax.waw.pl
 


SIEMENS GIGASET
/TELEFONY/
PANASONIC
/TELEFONY BEZPRZEWODOWE/

ARS SERWIS
Krochmalna 32a/5

00-864 WARSZAWA
Telefon: 22 622-00-42

Wysyłka sprzętu na gwarancji firmą UPS (nr klienta 0RE149) na koszt serwisu. Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu, wypełnioną kartę gwarancyjną lub instrukcję z kartą, pisemną reklamację, adres zwrotny.
 

SIEMENS EUROSET

FAXIM
ul. Żelazna 54
00-852 Warszawa
Tel. 22 654 76 60


Philips urządzenia wielofunkcyjne

Sagem /faksy termotransferowe, termiczne, laserowe/
Philips, telefony Sagem/

Pomoc techniczna +48 22 691 44 25


SERWISY
RiSET Polska
ul. Maszewska 28
01-925 Warszawa
riset@riset.pl
tel. +48 (22) 864 65 55
fax +48 (22) 864 65 81

LetMeRepair Poland sp . z o. o.
ul. Częstochowska 140
62-800 Kalisz, Poland


BROTHER
/sprzęt biurowy/
BLASC Sp. z o.o. 
ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa

tel.: (22) 462 84 40 
      (22) 462 84 50


WWW: http://www.blasc.pl
Wysyłka sprzętu na gwarancji firmą UPS  (nr umowy 0RF739)
na koszt serwisu. Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu, wypełnioną kartę gwarancyjną, pisemną reklamację, adres zwrotny.


PHILIPS

Monitory komputerowe, odtwarzacze mp3, akcesoria komputerowe
0223491505

Pozostałe produkty RTV oraz AGD
0223491504

SERWIS Telefony
RAGZ Łodź

Zgłoszenie usterki
http://www.ragz.com.pl/serwis/index3.php

 



SWISSVOICE

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
ul. Puławska 40 A
05-500 Piaseczno
Infolinii: 801 800 308

CANON
drukarki, faksy, skanery, urządzenia wielofunkcyjne
Pomoc techniczna
022 583 43 07

New Technology Poland Sp. z o.o.
Oddział Warszawa
ul. Lelechowska 10
02-351 Warszawa
tel. (22) 659 63 81
e-mail drukarki@new-tec.com.pl


Warunki wysyłki
http://www.new-tec.com.pl/serwis-pozostale

CANON
sprzęt komputerowy

F.H.U. Fis-Komp

ul. Wolska 84/86
01-141 Warszawa

tel. 022 632-14-93, tel. 022 862-39-13, fax 022 837-38-24,
tel.0-504-202-745
pon.- pt. 8.00 - 16.30
W
ysyłka sprzętu na gwarancji firmą UPS na koszt serwisu, nr klienta 0V10F7/C. Do przesyłki należy dołączyć: dowód zakupu, wypełnioną kartę gwarancyjną, pisemną reklamację, adres zwrotny.


DARTEL
 
CENTRALNY PUNKT SERWISOWY
Przedsiębiorstwo "DARTEL"

Podlipie 26, 29-100 Włoszczowa
tel. (041) 391 47 33
SOHO IT
ul. Weigla 12, 53-114 Wrocław
tel. (071) 337 00 08
tel./fax (071) 337 00 08
ZACH SERVICE Sp.J.
ul. Sobieskiego 6, 85-060 Bydgoszcz
tel. (052) 321 44 96
tel./fax: (052) 325 99 49
"CERBER"
ul. Ligonia Broniewskiego 12
46-203 Kluczbork
tel. (077) 418 49 24
"TEL-COM"
ul. Mickiewicza 21, 42-700 Lubliniec
tel. (034) 351 00 40

"TELFON-ELDI" s.c.
Warszawska 125, 42-200 Częstochowa
tel. (034) 366 92 22

   

 

MAXCOM, BRONDI*
Maxtel
Ul. Towarowa 23a
43-100 Tychy
telefon: +48 (32) 327 70 89
faks: +48 (32) 327 78 60
www.maxcom.net.pl

  3. WSPARCIE TECHNICZNE PRODUCENTÓW
Strona oficjalna Siemens (polska)
www.gigaset.com/pl

Strona oficjalna Siemens
(międzynarodowa)

www. gigaset.com
Strona oficjalna Sagem
(także Faksy Philips)

www.sagem.com
Strona oficjalna Samsung
www.Samsung.pl
Strona oficjalna Panasonic Polska
www.panasonic.pl
Strona oficjalna HP Polska
www.hp.pl
Strona oficjalna KONICA MINOLTA
www.konicaminolta.pl
Strona oficjalna Swissvoice Polska
www.swissvoice.net
Strona oficjalna Brtother
www.Brother.pl
Strona oficjalna Plantronics
www.plantronics.net.pl
Strona oficjalna Maxcom
www.maxcom.net.pl
Strona oficjalna Lexmark
www.Lexmark.pl
 
 4. ZWROTY


Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od wydania towaru, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany sprzęt musi być w stanie niezmienionym chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwrotu należy dokonać na adres: Soteris.pl, Barona 30/110, 43-100 Tychy z dopiskiem "ZWROT 10 DNI". Do przesyłki należy dołączyć "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy" z podaniem numeru faktury, w przypadku braku numeru jakichkolwiek innych danych umożliwiających identyfikację kupującego, kwoty oraz numeru konta bankowego na który zostanie dokonany zwrot. W przypadku płatności kartą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.


Prosimy o:
- staranne zapakowanie w celu uniknięcia uszkodzeń w trakcie przesyłki, najlepiej w sposób identyczny jak w momencie otrzymania. Prosimy również o usunięcie wszystkich informacji prywatnych z książek telefonicznych, list połączeń itp. 

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. 

Jeśli towar spełnia wymagania ustawowe w terminie do 3 dni zostanie przesłana faktura korygująca którą należy podpisać i odesłać na adres sklepu. 
Zwrot wzajemnych świadczeń nastąpi niezwłocznie - nie później niż w terminie 14 dni.

  

 5. Certyfikaty CE do telefonów GIGASET


Certyfikaty CE 1- ponad 200 certyfikatów CE do telefonów Gigaset
Certyfikaty CE 2 - (01.03.2014)

 

© 2000-2010 Soteris.pl Aktualizacja: 27.05.2014